HTML

Lajka blog

Hogy miről is szól? Erről is, arról is... Attól függ, hogy éppen mit sikerül összehozni. :D

Friss topikok

  • ildsisy: Drága Lajka! Karácsony és év vége jön. Szeretnék nagyon Boldog karácsonyt és Boldog, Boldogabb, Új... (2010.12.22. 08:15) Itthon
  • Lajka: @Jenyő: Kedves Jenyő! Mi vaaaan??? (2010.10.31. 10:37) A legdrágább gyros
  • ildsisy: Szia, kedves Lajka! Október van, mi újság veled? Hogy vagy? Meggyógyultál? Voltál otthon, Siófokon... (2010.10.03. 14:29) Kérdés, de őszintén!
  • Eyre (törölt): Mondjuk ha ráolvasás segítene ,mondjuk ha rád olvasok ? Talán javulna az állapotod ? Na nézzél val... (2010.09.04. 08:54) És most így telik az ősz...olyan osztrákosan
  • Eyre (törölt): Köszöntelek örömmel ,már ha tudlak ,mivel itt nem hó hanem eső esik de dögivel ,és az ember olyan ... (2010.08.31. 19:51) Így telt a nyár...olyan osztrákosan

Linkblog

Lajka

2009.08.14. 08:41 Lajka

Mivel a blogom neve Lajka blog, ezért írok egy kicsit Lajka kutyámról is. Igyekszem majd emészthető formában taglalni a részleteket. :)

Nos tegnap hazaértem, és láttam hogy Lajka popója elég méretesre bedagadt. Jó gazdaként azonnal irány az állatorvos, és a doki megállapította, hogy a kutya bűzmirigye be van dagadva, ezért ki kell nyomni. Mi van? Bűzmirigy bedagadva (eddig azt sem tudtam, hogy van ilyen egy kutyán), kinyomni? Ahhoz képest, hogy én végbélrákra vagy aranyérre gondoltam hála égnek mellétrafáltam.

Hát ez fájdalmas lesz... Kutyára szájkosár, kesztyű fel, egy kis sikosító, mutatóúj a popóba, és adj neki. A kutya majdnem lekaparta a kezemről a bőrt, és alig lehetett megtartani. Valami iszonyatos fekete trutyi jött ki az eb farából, és mondta a doki, hogy ez normális, főleg beaglenél. Én egyszer sem észleltem Lajka 4 éves pályafutása alatt. A tudomány mai állása szerint nem tudni, hogy ez mitől dagad be, és mitől telik fel. Mindenesetre szerencsétlen eb análisan már nem szűz. :( Kapott gyulladáscsökkentő szurit, és hazamentünk. Szegény Lajkinak úgy bepirosodott a hátsó fele, mint egy páviánnak, és rögtön elvonult pihenni.

Jobbulást neki!

2 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://lajka.blog.hu/api/trackback/id/tr671308553

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

csusza` · http://csusza.blog.hu 2009.08.15. 17:35:17

De jáj! Csókolom! :D
Én tudtam, hogy amúgy a Lajka pávián... De most ez komoly? Bűzmirigy? Megtelt? Remélem nekem nincs ilyen, vagy legalább ha van nem kell nyomkodni, mert az biztos, hogy az én cuki popómhoz nem fog senki nyúlkálni, pláne nem fognak kesztyűvel meg síkosítóval hátulról análizálni! :D
Egyébként remélem jól van a kis töltött eb, meg gyorsan kiheveri...

Lajka 2009.08.17. 09:39:45

@csusza`: Hi Csusszancs! :D
A Lajka nem pávián, és megtöltve sincs! :P
Te meg vigyázz nehogy kesztyű meg sikosító nélkül análizáljanak, hanem valami mással! :D
süti beállítások módosítása