HTML

Lajka blog

Hogy miről is szól? Erről is, arról is... Attól függ, hogy éppen mit sikerül összehozni. :D

Friss topikok

  • ildsisy: Drága Lajka! Karácsony és év vége jön. Szeretnék nagyon Boldog karácsonyt és Boldog, Boldogabb, Új... (2010.12.22. 08:15) Itthon
  • Lajka: @Jenyő: Kedves Jenyő! Mi vaaaan??? (2010.10.31. 10:37) A legdrágább gyros
  • ildsisy: Szia, kedves Lajka! Október van, mi újság veled? Hogy vagy? Meggyógyultál? Voltál otthon, Siófokon... (2010.10.03. 14:29) Kérdés, de őszintén!
  • Eyre (törölt): Mondjuk ha ráolvasás segítene ,mondjuk ha rád olvasok ? Talán javulna az állapotod ? Na nézzél val... (2010.09.04. 08:54) És most így telik az ősz...olyan osztrákosan
  • Eyre (törölt): Köszöntelek örömmel ,már ha tudlak ,mivel itt nem hó hanem eső esik de dögivel ,és az ember olyan ... (2010.08.31. 19:51) Így telt a nyár...olyan osztrákosan

Linkblog

Már nagyon hiányoztok!

2009.08.06. 11:13 Lajka

 

Vannak dolgok, amiken időnként elgondolkodom.
Valaki azt mondta, hogy az ember az igaz barátokat gyermek-, vagy nagyon fiatal korában ismeri meg. Nem azok a barátok, akikkel leül az ember egy pohár itóka mellé, vagy csak akkor keresnek, ha kell valami, esetleg nincs jobb programjuk, minthogy elviseljék az ember társaságát, vagy éppen soha nem keresne magától.
Nekem volt szerencsém két olyan embert megismerni, akikkel valóban a mai napig jóban vagyok, és bármikor segítenek/segítettek nekem. Például olyannyira ragaszkodtak hozzám, hogy az egyetemre helyettem jelentkeztek, csakhogy a közelükben legyek és ne rontsam el az életem egy olyan ember mellett, aki nem érdemel meg. Azt sem fogom elfelejteni soha, hogy amikor Pesten dolgoztam, akkor ST felajánlott még kölcsönt is, csak ne menjek haza, és keressek munkahelyet. PSZ-nek pedig soha nem felejtem el a tanulásban nyújtott segítséget, az ösztönzést, és a kitartást a barátságunk mellett.
Ez a két ember nagyon távol került tőlem pár hónapja, és nagyon hiányoznak. Talán az én hibám is, vagy kevés a kontaktus? Mindenesetre, ha olvassátok ezt a pár sort, kérlek jelentkezzetek!
MÁR NAGYON HIÁNYOZTOK!

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://lajka.blog.hu/api/trackback/id/tr841292263

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása