HTML

Lajka blog

Hogy miről is szól? Erről is, arról is... Attól függ, hogy éppen mit sikerül összehozni. :D

Friss topikok

  • ildsisy: Drága Lajka! Karácsony és év vége jön. Szeretnék nagyon Boldog karácsonyt és Boldog, Boldogabb, Új... (2010.12.22. 08:15) Itthon
  • Lajka: @Jenyő: Kedves Jenyő! Mi vaaaan??? (2010.10.31. 10:37) A legdrágább gyros
  • ildsisy: Szia, kedves Lajka! Október van, mi újság veled? Hogy vagy? Meggyógyultál? Voltál otthon, Siófokon... (2010.10.03. 14:29) Kérdés, de őszintén!
  • Eyre (törölt): Mondjuk ha ráolvasás segítene ,mondjuk ha rád olvasok ? Talán javulna az állapotod ? Na nézzél val... (2010.09.04. 08:54) És most így telik az ősz...olyan osztrákosan
  • Eyre (törölt): Köszöntelek örömmel ,már ha tudlak ,mivel itt nem hó hanem eső esik de dögivel ,és az ember olyan ... (2010.08.31. 19:51) Így telt a nyár...olyan osztrákosan

Linkblog

Szurika

2009.12.07. 18:57 Lajka

Azt hiszem egy kicsit beparáztam, pedig ritkán szoktam. Ma végre úgy döntöttem, hogy beoltatom magam a H1N1 vírus ellen miután megint meghalt egy kismama, és egy kisgyerek agyvelőgyulladást kapott. Go siófoki kórház, oltópont, papírt kitölt, 3000 pénz az asztalra, számla, és szuri be. Nem volt nagy durranás (bár mit vár az ember egy kis tűszúrástól?), viszont érdekesnek tartottam, hogy sem a doktornő, sem az asszisztens nem volt túl meggyőző. Valahogy tényleg az volt az érzésem, hogy azt gondolták, „na ez a hülye is jött beoltatni magát, de én aztán nem fogom magam”! A doktornő még azt sem mondta, hogy mikorra várható az immunitás. Semmit. Kicsit bunkó volt, holott szerintem a siófoki kórház dolgozóira nem ez a jellemző…hát ez van. A kivétel erősíti a szabályt. :S

1 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://lajka.blog.hu/api/trackback/id/tr481581162

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

ildsisy 2009.12.12. 18:27:21

Két hét amikortól számítják a "védettséget",én még nem vagyok beoltva, félek is, viszont a nagyon nagyon közel álló valakim, nagy huzavona után mégis beoltatta magát hétfőn a párjával együtt. Jól vannak./lekopogtam/.Igen te nagyon fiatal vagy, szükséges, mert a fiatalok, és a kisgyerekek hamarabb lesznek betegek. Viszont halt már meg 40-60-ig is most pár hónap alatt...
Más: Kedden havazás várható, du. ott biztos megmarad rögtön és nagyon szép lesz minden, ahol laksz. Jó hétvégét! :)
süti beállítások módosítása