HTML

Lajka blog

Hogy miről is szól? Erről is, arról is... Attól függ, hogy éppen mit sikerül összehozni. :D

Friss topikok

  • ildsisy: Drága Lajka! Karácsony és év vége jön. Szeretnék nagyon Boldog karácsonyt és Boldog, Boldogabb, Új... (2010.12.22. 08:15) Itthon
  • Lajka: @Jenyő: Kedves Jenyő! Mi vaaaan??? (2010.10.31. 10:37) A legdrágább gyros
  • ildsisy: Szia, kedves Lajka! Október van, mi újság veled? Hogy vagy? Meggyógyultál? Voltál otthon, Siófokon... (2010.10.03. 14:29) Kérdés, de őszintén!
  • Eyre (törölt): Mondjuk ha ráolvasás segítene ,mondjuk ha rád olvasok ? Talán javulna az állapotod ? Na nézzél val... (2010.09.04. 08:54) És most így telik az ősz...olyan osztrákosan
  • Eyre (törölt): Köszöntelek örömmel ,már ha tudlak ,mivel itt nem hó hanem eső esik de dögivel ,és az ember olyan ... (2010.08.31. 19:51) Így telt a nyár...olyan osztrákosan

Linkblog

Planner-élet

2010.03.18. 12:10 Lajka

Húúúú, nem tudom mit írjak, mert semmi izgi nincs itt a Planneron azon kívül, hogy másfél hét meló után ma végre jutott egy szabadnap nekem is.

Itt egyébként az elmúlt 3,5 hónapban elért minden nyavaja. Először megfáztam, aztán volt egy olyan szabi nélküli húzós 2 hét, amikor egyszerűen összedőltem mint a bábossátor, mert végkimerülésben voltam, majdan elkezdtek ilyen érdekes hullafoltok megjelenni rajtam, és a bőrdoki megnyugatott, hogy 3 hónap múlva elmúlik, és nem fertőző, nem halok meg. Most meg megint megfáztam, mint a dög, de azért jobban vagyok. Párszor elnyestem az ujjam a konyhában, párszor színesítettem a parmezánsajtot az ujjbőröm színével, mert azt is kell belereszelni,hogy finomabb legyen, de már fel sem tűnnek az ilyen apróságok, és az sem, hogy több a lila szín a lábamon mint az originál, mert valahova mindig sikerül bevágni, belerúgni a nagy kapkodás közepette. Hát így telik az idő a Planneron.

Mennék is haza, meg nem is. Szeretek itt lenni, nagyon jó a kollektíva, főnök is rendes, kivéve mikor lebasz, gyönyörű a táj, csak kevés a szabadidő. Jövőre biztosan visszajövök remélhetőleg akkor már pincérnői posztban.

Síeléssel egyszer próbálkoztam Nina és Máté unszolására, aztán gyorsan abba is hagytam, mert sícipőben nagyobbat estem a hegyen, mint síléccel. :D  Mondjuk ez egy külön posztot megérne, mert mindenki rajtam röhögött a pályán... :)

Voltam Gmündben is Anett bébivel a Porsche múzeumban, ahol finoman hangszórón beordítva kitessékeltek minket az oldtimer autók mellöl, mivel átmásztunk a korláton :D De azért lett egy-két jó kép. :)

Annyi minden történt, hogy hirtelen nem is jut eszembe semmi. :o)

Egyébként az osztrákok tök jó fejek. Főleg akik itt a hegyen dolgoznak, vagy csak gyakrabban feljárnak hozzánk. Nem éreztetik velünk, hogy külföldiek vagyunk, és mindenki emberszámba veszi a másikat nemzetiségtől, foglalkozástól, kortól, nemtől függetlenül. Azt hiszem jó helyre keveredtem, és ezért ugyanolyan fájó lesz hazamenni, mint idejönni! :)

 

A házunk tetején van egy webkamera, ami napi 24 órában figyeli a sípályákon és a faluban az eseményeket. Néha érdemes rákukkantani, tök szép a kilátás!5 percenként frissíti a képet!

http://gstemmerblick.at/webcam.htm

2 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://lajka.blog.hu/api/trackback/id/tr781849397

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

ildsisy 2010.03.22. 19:05:56

De jó, hogy írtál. Klassz hely lehet arrafelé, milyen jó lehetőség volt ez neked. Egyáltalán nem árt, csak használ egy ilyen munkahely. Örülök, hogy azért jól érzed magad. Vigyázz magadra, jó pihenést is. És néha írj valamit, hogy tudjuk itthon mi történik ott veled? Bármi, pár mondat. :)
süti beállítások módosítása