HTML

Lajka blog

Hogy miről is szól? Erről is, arról is... Attól függ, hogy éppen mit sikerül összehozni. :D

Friss topikok

  • ildsisy: Drága Lajka! Karácsony és év vége jön. Szeretnék nagyon Boldog karácsonyt és Boldog, Boldogabb, Új... (2010.12.22. 08:15) Itthon
  • Lajka: @Jenyő: Kedves Jenyő! Mi vaaaan??? (2010.10.31. 10:37) A legdrágább gyros
  • ildsisy: Szia, kedves Lajka! Október van, mi újság veled? Hogy vagy? Meggyógyultál? Voltál otthon, Siófokon... (2010.10.03. 14:29) Kérdés, de őszintén!
  • Eyre (törölt): Mondjuk ha ráolvasás segítene ,mondjuk ha rád olvasok ? Talán javulna az állapotod ? Na nézzél val... (2010.09.04. 08:54) És most így telik az ősz...olyan osztrákosan
  • Eyre (törölt): Köszöntelek örömmel ,már ha tudlak ,mivel itt nem hó hanem eső esik de dögivel ,és az ember olyan ... (2010.08.31. 19:51) Így telt a nyár...olyan osztrákosan

Linkblog

Szerelmek első látásra

2009.02.10. 16:16 Lajka

Igazából két autó van, amit imádok, szerintem az autók Istene. Ez pedig nem más, mint a Chevrolet Corvette Z06 és a MB C-Klasse.

Bejelentette a gyár a valaha volt legerősebb széria Corvette gyorsulási idejét 60 mérföldig. A 2006-os modellévű Corvette Z06 3,7 másodperc alatt eléri a 96 km/órát. A 2006-os Z06 modell erőteljesebben különbözik a korábban megszokottnál a többi széria Corvette-től. Az autó súlyát olyan egzotikus és méregdrága anyagokkal csökkentette a gyár, mint a titán, a magnézium, karbon, vagy az alumínium.
A Z06 7 liter hengerűrtartalmú motorja 505 lóerős 6300-as fordulaton. A száraz karteres kenési rendszerű motor nyomatéka irtózatos: 657 Nm 4800-nál. Az autó kézi váltót kap, amellyel 7000-ig húzatható a motor. (Harmadikban simán indul, az első két fokozatot nem is igen szokták kapcsolgatni :) )
Az Egyesült Államokban a Corvette Z06 alapára 65 800 dollár, átszámítva 13 549 000 forint. Hasonló menetteljesítményű sportautót ezen összeg többszöröséért kapni.

Na ezek után jöhet akárki a szaros kis Porschékkal meg Ferrarikkal, Subarukkal. A nyomába sem érnek... :P Ez tiszta erő, "régi" technikával semmi turbó, meg elektronika!!!

Életemben egyszer ültem egy C4-es Corvetteben, amiben "csak" 6000 köbcentis motor volt 330 lóerővel. Brutális... megfogalmazni sem lehet az élményt :)

 

 

 

Jöjjön a másik kedvenc Merci C-Klasse:

A "kis" 220-as sedant vezetni élmény, a futómű parádés, a kormány pontos, a váltó sportos üzemmódban az igazi és a 170 lovas motor városi vagánnyá varázsolja. A komfort minden igényt kielégít, és nem csupán a kivételezett első sorban  szűkebben, hanem hátul is. Futóműve sima úton sportos, hepehupás, gödrös úton pedig komfortos. Nem dobál, nem üt fel, de nem is hullámzik. A hátsókerék-hajtásból adódóan gyakran kap feladatot az ESP (főleg télen), bár az autó elektronikája nem engedi meg a veszélyes driftelést.

(forrás: automenedzser.hu)

Nekem személyszerint egyetlen dolog hiányzik róla; mégpedig a kis csillag a motorháztető elejéről. Sajnos a gyalogos biztonság miatt már jó pár éve kénytelen volt a gyár megszűntetni... :( Pedig amikor egy régebbi szintén C-s Mercivel jártam, akkor a hosszú és beláthatatlan orrnál mindig ez volt a "célzójel" a parkolásnál. :)

 

Pussz :)

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://lajka.blog.hu/api/trackback/id/tr9934925

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása