HTML

Lajka blog

Hogy miről is szól? Erről is, arról is... Attól függ, hogy éppen mit sikerül összehozni. :D

Friss topikok

  • ildsisy: Drága Lajka! Karácsony és év vége jön. Szeretnék nagyon Boldog karácsonyt és Boldog, Boldogabb, Új... (2010.12.22. 08:15) Itthon
  • Lajka: @Jenyő: Kedves Jenyő! Mi vaaaan??? (2010.10.31. 10:37) A legdrágább gyros
  • ildsisy: Szia, kedves Lajka! Október van, mi újság veled? Hogy vagy? Meggyógyultál? Voltál otthon, Siófokon... (2010.10.03. 14:29) Kérdés, de őszintén!
  • Eyre (törölt): Mondjuk ha ráolvasás segítene ,mondjuk ha rád olvasok ? Talán javulna az állapotod ? Na nézzél val... (2010.09.04. 08:54) És most így telik az ősz...olyan osztrákosan
  • Eyre (törölt): Köszöntelek örömmel ,már ha tudlak ,mivel itt nem hó hanem eső esik de dögivel ,és az ember olyan ... (2010.08.31. 19:51) Így telt a nyár...olyan osztrákosan

Linkblog

Kósza gondolatok

2010.05.31. 18:42 Lajka

Megint régen írtam, úgyhogy billentyűt ragadok ismét.

1 hónapig tartózkodtam otthon mialatt bevonták a jogsim. Az értékesítői jogsim. Mivel egy ideje már Ausztriában tengetem a napjaim, ezért nem maradt más választásom, hogy a mobilitásom megőrizzem, minthogy autó tulajdonossá váljak.

Már jóval előtte nézegettem a kocsikat, hogy mi legyen? Suzuki? Nem, az túl snassz és megbízható. Toyota? Ha elromlik baromi drága az alkatrész. Mazda? 626-os vagy Xedos 6. Mindkettő mellé rögtön egy benzinkutat is vásárolhatok, és szintén drága az alkatrész. Oké, akkor legyen Nissan. Nissan Almera. Hetekig nézegettem a használt autós oldalakat, és igen...szerelem volt első látásra. Nem tudom miért, pedig sedan, de nekem akkor is csak Ő kellett. Megvettem. Tudtam, hogy nem hibátlan. De ennyire?????? A kötelező szervizen, biztosításon, átíráson kívül még röpke 150-200 000-et költöttem rá. Olyan kütyüket kellett kicseréltetnem, amiről azt sem tudtam, hogy egy autóban van. :D Volt kedves szerelő kollégám ezután azt mondta, hogy bevonatja az autó értékesítői jogosítványom. Hát talán nem is baj. :D De mindegy, most már ez van, ezt kell szeretni egy darabig, és most már végre egyben van a verda.

Nemsokára elkezdődik az igazi szezon a Planneron is. Kezdő pincérnőként mókás lesz majd kiszolgálni több száz embert egyedül vagy max. ketten az íjászversenyen. Remélem a kiszolgálás lassúságáért, és a pincéri tehetségemért nem kapok majd egy-két nyílvesszőt a hátsó felembe. :o)

Míg Magyarországot "egy kicsit" elöntötte a monszun, addig Ausztria csak azért nem alakul át Balatonná, mert magasak a hegyek. Iszonyatos mennyiségű eső esik minden egyes nap. A Nap nevű égitestet csak akkor látom, ha a Google-be beütöm. :( Kimegyek az udvarra, és pingvinek sétálnak a sárban, aztán gyorsan bemegyek, mert közelednek a jegesmedvék is. Mocskos hideg van, fűteni kell keményen. (Most mondták be a rádióban, hogy Salzburgban esik a HÓ!!!!) Nálam van a téli kabátom is. Hát legszívesebben felvenném... Az autóra meg inkább 4 új téli gumit kellett volna vennem nyári helyett... Nagyon durva. A Balatonról, a melegről, napsütésről, hideg frissítőről csak álmodozom...mindjárt csinálok inkább egy kis forralt bort... :( Ilyen ez a hontalan élet...Hideg, és sajnos mostanában egy kissé szomorú... Hol vagy te napos Siófok?????????? Hol van a relatív nyugis irodában csücsülő autó értékesítés? Hol van egyáltalán az Erika? Nem vagyok önmagam egy jó ideje...és nem is találom a helyem...

2 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://lajka.blog.hu/api/trackback/id/tr72045526

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

ildsisy 2010.06.12. 06:30:53

Én nemrég Siófokon jártam, átutazóban, mert egy hetet a Balcsi mellett töltöttem, és épp emlegettelek, hogy tavaly mondtad, ha Siófokon járok, szóljak... nem szóltam, mert külhonban vagy, gondoltam. :) Bizony, nyár van itt, én meg csak járom a Balcsit, a Velencei tavat, mert itt a lakásban dög meleg van, ájulásig... Csak jobb idő lesz ott is, ki kell bírni az átmenetet, hogy nem Siófokon vagy. Úgyis ott most csatatér van... építkezés. A móló is beszakadt... igaz a víz az a régi :)
Tarts ki és írj feltétlenül!!! :)

zitamin 2010.07.02. 18:17:52

Meghaltál ? Vagy kezedet görcs bántja ,már semmit nem írsz? Én csak olyan koca olvasód vagyok ,de látod hiányolnak ,én is hiányollak ,érdekesen írsz. Halihó ,esik még a hó?És nálatok laknak e állatok ? Olyan mókusok meg mindenféle madarak ,azok jól vannak ? Vagy nem is látván a tájat te hordod a pincér tálat?
süti beállítások módosítása