HTML

Lajka blog

Hogy miről is szól? Erről is, arról is... Attól függ, hogy éppen mit sikerül összehozni. :D

Friss topikok

  • ildsisy: Drága Lajka! Karácsony és év vége jön. Szeretnék nagyon Boldog karácsonyt és Boldog, Boldogabb, Új... (2010.12.22. 08:15) Itthon
  • Lajka: @Jenyő: Kedves Jenyő! Mi vaaaan??? (2010.10.31. 10:37) A legdrágább gyros
  • ildsisy: Szia, kedves Lajka! Október van, mi újság veled? Hogy vagy? Meggyógyultál? Voltál otthon, Siófokon... (2010.10.03. 14:29) Kérdés, de őszintén!
  • Eyre (törölt): Mondjuk ha ráolvasás segítene ,mondjuk ha rád olvasok ? Talán javulna az állapotod ? Na nézzél val... (2010.09.04. 08:54) És most így telik az ősz...olyan osztrákosan
  • Eyre (törölt): Köszöntelek örömmel ,már ha tudlak ,mivel itt nem hó hanem eső esik de dögivel ,és az ember olyan ... (2010.08.31. 19:51) Így telt a nyár...olyan osztrákosan

Linkblog

Éjszakai események

2009.06.29. 17:04 Lajka

 

Elnézést kérnék mindenkitől, hogy mostanában nem írtam. Vagyis írtam, csak rányomtam a blogon a mentés gombra, és egy pillanat alatt eltűnt az egy órás szöszölésem és irományom… :( Hogy ez többet ne forduljék elő, inkább megírom Wordbe, aztán nyomok Egy Ctrl+C Ctrl+V megoldást…
 
Szóval a minap érdekes „élményben” volt részem. Mint minden dolgozó ember általában legkésőbb éjfélkor elteszem magam az ágyba, és alszom reggelig.
Siófok Fő utcáján lakva már megszoktam, hogy éjjelente néha valami állatkirály bőgeti az 1000 köbcentis sportkipufogós, százéves roncsát, miközben a kocsi majd szétesik a csomagtartóban elrejtett mélyláda puffogásától. Vagy éppen valami robogó üveghangon szeli át az éjszaka csendjét. Most éppen nem ez történt.
Hajnaltájt arra keltem, hogy két liba iszonyatosan kiabál az ablakunk alatt, visítanak, mint az ökör. Nem tudom mi lehetett a vita tárgya, de hogy nem azon kaptak össze, hogy a Brad Pitt jól néz-e ki vagy sem, az biztos. Az anyázás csak a lightosabb kifejezések egyike volt. Miközben szócsatát vívtak egy-két pofon, ütés, rúgás? is hallatszott… Hát mondom tök jó, hogy az én ablakom alatt verik péppé egymást. Aztán valahonnan előkerült két csávó is, és a két lány hirtelen puszipajtás lett, majd megkezdődött a viháncolás. Gondoltam, ha most még a bokrokban egy-két szerelmi aktust is végig kell hallgatnom, akkor megőrülök. Szerencsére nem. A két csitrinek annyira jó kedve lett, hogy nekiálltak „énekelni”. Itt már kezdtem besokallni… Nem sok tartott vissza, hogy bekapcsoljam a telefonom, és kihívjam a rendőröket. Kb. 45 percen keresztül hallgattam a veszekedést-mulatozást. Talán valahogy megérezték, hogy nem itt kéne tovább dajdajozni, és elmentek. Csodás… Az én szemem persze nyitva maradt, és egy órán keresztül forgolódtam, míg visszaaludtam. Közben az járt a fejemben, hogy mi magyarok mindig szidjuk a külföldieket, főképp a németeket, hogy milyen hangosak, nem bírnak viselkedni, stb. Hát kérem szépen fent olvasható a magyar „kultúra” is… És persze ezt még tudnám tovább ragozni, hogy ha mi magyarok külföldre utazunk és ott viselkedünk úgy, mint az elmebajosak a sok piától, miénk a világ, visítunk, utcán hányunk, szemetelünk, stb. az nem baj…
Erre szokták volt mondani, mások szemében a tüskét, a sajátunkban a gerendát sem…

4 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://lajka.blog.hu/api/trackback/id/tr911215914

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

sárkányszív (törölt) 2009.07.01. 09:28:01

Nyaralni voltál? Vagy ott lakol? Én Fenyvesen laktam, nyaraltam ,dolgoztam egy évig,ott is volt minden éjszakai dáridó ,vasárnap hajnali fűnyírás ,de a legjobb a király ,ami volt az egy tanár úr.. így hívatta magát szemben velünk építkezett már két éve + három visító gyermeke ,na ő csiszolt gyorsvágóval ,hordta a halat az útca összes frigójába ,bejárt a vécére,kell több? Bepanaszoltuk
persze az egészen,de nem sokat ért.

Lajka 2009.07.01. 15:19:10

@sárkányszív: Igen, én Siófokon lakom. Nekem is volt pár éve egy ilyen szomszédom, aki télen-nyáron reggel 6-tól este 9-ig képes volt "zörögni". Azt hittem agymenést kapok tőle.
Most helyette van egy idióta kutya a szomszédban, és egyfolytában ugat. :(

csusza` · http://csusza.blog.hu 2009.07.03. 00:16:03

Na mert aztán a Boby nem idióta :D Imádom, mikor a légy után kapkod a szájával! :D

csusza` · http://csusza.blog.hu 2009.07.03. 00:20:22

Na meg aztán most olvastam tovább. Szemetelés, utcán VUKozás, kulturáltam szórakozás. A - most példának okáért - a német megcsinálja, mert itt, nálunk meg lehet csinálni. Otthon nem. Miért nem? Mert súlyos eurókra büntetik. Mi is megcsináljuk külföldön. De tudod mi a borzasztó? Hogy itthon is. A saját fészkünkbe sz@runk. Miért? Mert itt nem büntetik...
süti beállítások módosítása