HTML

Lajka blog

Hogy miről is szól? Erről is, arról is... Attól függ, hogy éppen mit sikerül összehozni. :D

Friss topikok

  • ildsisy: Drága Lajka! Karácsony és év vége jön. Szeretnék nagyon Boldog karácsonyt és Boldog, Boldogabb, Új... (2010.12.22. 08:15) Itthon
  • Lajka: @Jenyő: Kedves Jenyő! Mi vaaaan??? (2010.10.31. 10:37) A legdrágább gyros
  • ildsisy: Szia, kedves Lajka! Október van, mi újság veled? Hogy vagy? Meggyógyultál? Voltál otthon, Siófokon... (2010.10.03. 14:29) Kérdés, de őszintén!
  • Eyre (törölt): Mondjuk ha ráolvasás segítene ,mondjuk ha rád olvasok ? Talán javulna az állapotod ? Na nézzél val... (2010.09.04. 08:54) És most így telik az ősz...olyan osztrákosan
  • Eyre (törölt): Köszöntelek örömmel ,már ha tudlak ,mivel itt nem hó hanem eső esik de dögivel ,és az ember olyan ... (2010.08.31. 19:51) Így telt a nyár...olyan osztrákosan

Linkblog

Itt a demokrácia, hol a demokrácia!?

2009.10.29. 13:49 Lajka

2009. november 18-ától megszűnik a Sláger Rádió és a Danubius Rádió. Így döntött hűn szeretett Fideszünk, MSZP-nk, KDNP-nk. Kérdem én milyen jogon döntenek ők erről? Nem a demokratikus Magyarországban élünk? Vagy eddig sem abban éltünk, csak azt hittem?

Csak úgy érdekességképpen annyit még a dologhoz, hogy miután vége szakadt a Magyar Népköztársaságnak nem lett új alkotmány, hanem a régi kommunista alkotmányt és törvényeket próbálták egy kicsit átpofozni demokrata jellegre. Jelen esetben is látjuk, hogy ez nem igazán sikerült…

Szégyellje magát az összes demokrata politikusnak nevező parlamenti majom!

 

Kitartást kívánok viszont a Slágernek és a Danubiusnak. Hajrá Pirítós!

  

4 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://lajka.blog.hu/api/trackback/id/tr81483928

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

ildsisy 2009.10.29. 19:35:35

Mindkettő adót szerettem hallgatni, sokszor utazás közben is csak őket kapcsoltam be...

csusza` · http://csusza.blog.hu 2009.10.30. 18:13:28

@ildsisy: Én kevésbé kedveltem/kedvelem eme két rádiót - untam rendszeresen ugyanazt hallgatni, minden nap rokksztár, néha kétszer is, kiváló... Meg kell hagyni, hogy az elmúlt 10 évben meghatározták a "magyar zene ízlést", így sajnálom, hogy beszüntetik őket, biztos jobbak lesznek helyettük a jobbos-balos pártrádiók"... Biztos változatos lesz...

Lajka 2009.10.30. 20:08:07

Tkp. csak annyit szerettem volna a poszttal kifejezni, hogy nem az a baj, hogy Britni Spricni és társai kevesebbet szólnak, és 3-szor hallod ugyanazt a számot minden nap, hanem azt hogy ne a politikusok szóljanak bele ilyen dolgokba...
Egyébként szerintem a Danubius Pirítós nagyon jó!
süti beállítások módosítása